کمپ گروه فرهنگی کوهنوردی کوه نوردی شهید تقی و مرتضی ورکش ایستگاه صلواتی سایت اطلاع رسانی سردار رشید اسلام سرتیپ پاسدار شهید عین الله قاسمی حاج عبدالله

صفحه اصلی ایستگاه صلواتی شهید ورکش شهیدان مرتضی و تقی ورکش درباره ما تماس با ما

__________   عناوین اصلی   __________

bullet صفحه اصلی ایستگاه صلواتی
bullet گزارش اجمالی از فعالیتهای ایستگاه صلواتی
bullet گزارش جامع از پذیرایی های ایستگاه صلواتی
bullet لیست خادمین شهدا و میزان فعالیتشان

___________  برچسب  ___________

گزارش اجمالی فعالیتهای ایستگاه صلواتی - سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام - آخرین اخبار کوهنوردی - گالری تصاویر برنامه ها - گزارش 15 خرداد - تقویم کوه نوردی - 25 اردیبهشت - عضویت در گروه - لاریجانی -  تصاویر کویر ورزنه - 17 رمضان - دوره های آموزشی - سایت های مرتبط - گزارش جامع فعالیت های ایستگاه صلواتی - شهیدان مرتضی و تقی ورکش - افطاری09124075789 - خیرات - تصاویر کویر مرنجاب - سالگرد شهدای خرمشهر -  مطالب آموزشی - سومین سالگرد شهادت - آسمانیها - گالری تصاویر کارآموزی سنگنوردی -

ایستگاه صلواتی شهید ورکش در روز جمعه 11 بهمن 1387

شرایط جوی ابری

کوهپیمایی آقای لاریجانی به سمت تپه نور الشهدا در روز جمعه 11 بهمن 1387
 لاریجانی کوه کوهنوردی

ردیف خادمین شهدا فعالیت مفید ساعت ورود به ایستگاه ساعت خروج از ایستگاه مبدا کوهپیمایی ارزیابی
1 محمد امین ورکش 12 ساعت 1:00 جمعه 11 بهمن 13:30 جمعه 11 بهمن  پارک جمشیدیه عالی
2 کیوان حسن 12 ساعت 1:00 جمعه 11 بهمن 13:30 جمعه 11 بهمن  پارک جمشیدیه عالی
3 مهدی ورکش 7 ساعت 9:30 جمعه 11 بهمن 13:30 جمعه 11 بهمن  پارک جمشیدیه خیلی خوب
4 محمد ذاکری 7 ساعت 9:30 جمعه 11 بهمن 13:30 جمعه 11 بهمن  پارک جمشیدیه خیلی خوب
5 خانم ز.رضایی 9 ساعت 9:30 جمعه 11 بهمن 13:30 جمعه 11 بهمن  پارک جمشیدیه عالی
6 خانم ز.ورکش 9 ساعت 9:30 جمعه 11 بهمن 13:30 جمعه 11 بهمن  پارک جمشیدیه عالی

توضیحات:

در این هفته من و آقا کیوان تقریبا ساعت 11 از پارک جمشیدیه به سمت نورالشهدا حرکت کردیم مسیر خلوت بود ما انتظار هوای سرد تر و همچنین برف و یخ بیشتری داشتیم که خبری از آنها نبود و ما در سا عت 1 بامداد به تپه رسیدیم.

7:15 شروع به پذیرایی کردیم وبرنامه گروه که در این هفته قله اسپیلت نیز بود یه دلیل اینکه صبح جمعه هوا برفی بود لغو شد وآنها از ادامه راه منصرف و در ایستگاه صلواتی ماندند آقایان مهدی ورکش و محمد ذاکری راهی که در کنار ایستگاه قرار داشت و به سمت پناهگاه می رفت که به شدت یخ زده بود را به صورت پله در آوردند تا مردم راحت تر عبور کنند قبل از این کار از هر 4 کوهنورد 1 نفر در آن قسمت زمین می خورد.

و در آخر بعد از جمع کردن ایستگاه و در حالی که ما چند دقیقه بود که به سمت پایین در حال حرکت بودیم که آقای علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی را دیدیم که در حال کوه پیمایی به سمت تپه نورالشهدا بود  وآقای مهدی ورکش دقایقی با وی در رابطه با فعالیت ایستگاه با وی صحبت کرد و ایشان از این فعالیت ابراز رضایت خشنودی کردند .

و ما در ساعت 15:30 به پارک جمشیدیه رسیدیم.

نحوه ارزیابی خادمین شهدا با توجه به فعالیت مفیدشان در ایستگاه محاسبه می گردد.

بسیار عالی عالی خیلی خوب خوب متوسط ضعیف
بیشتر از 13 ساعت 9 تا 13 ساعت 7 تا 9 ساعت 5 تا 7 ساعت 4 تا 5 ساعت کمتر از 4 ساعت

آرشیو گزارش های ایستگاه صلواتی شهید ورکش

کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به مجموعه فرهنگی ورزشی شهید ورکش می باشد.